Tuesday, March 17, 2009

Km/Jam

Pagi, htr aris dan mirul. Pastu aku pi hl hq (jln raja chulan) beli brg. Pastu pi plaza damas, hartamas ambil brg mil kirim kat mak aku. Ahad tu mak balik kg (tanjung karang), sib bek kasi tau ke mak esah. Klau tak... Mesti dia duk teringat2 bahulu gulung sana tuh. Ehehe...


Owh... Dlm pada kulu kilir, aku bbtol PA mobile. Asal boss aku call n suh Buat itu ini, aku benti traffic light pun jadik utk tulis notes. Haha... lawak2.


Disebabkan no urgent matters, aku melangkah ke putrajaya utk tgk isteri sepupuku yg baru bersalin last friday. Nape tak jenguk sefamily? Owh tidak.... Kang abis semua especially baby berjangkit batuk selesema. Anak aku dedua tak baik batuk selesema. Ubat sampai ambik lagi kat klinik. Haru sungguh. (as usual.. aku lupaaaaaaa nak snap gambar.. huahauhuahauahua.. camera duk dlm hbag jadik pekasam gayanya... :p)


Alhamdulillah! Baby pun sihat. Cuma ada kuning ckit. Aku nak balik smalam pun depa nak bawak pi klinik utk further check up.harap2 semua ok. Namanya? Nur zara batrisya... Pergh!... Mcm kaya je ek bunyik nama tuh. Hahaha! Insya Allah... Mane tau.. Dah beso kaya Ngan ilmu. Kan?... Hehe... Ni leh geng ngan anak arin la nih. Hehe...nama pun iras2 dah.


Pastu, aku balik, sambung keja off ckit. Pastu, baru masuk 2nd off. Adeh... Masak beb! Ari nie pes time aku masak kari. Kari ikan tuh. Lepas masak aku tgk cam cair.tapi bila mkn ngan nasik cam ok jek. Disebabkan abah balik lambat, aku mkn ngan mirul dulu lah. Mirul mkn ke? Dia hirup kuah kari tu jek ngan ikan goreng ckit. Lebihnya... Aku yg ngap! Huhuhu... Duk umah sendiri nak ngelak bazir punya psal, aku Mkn je ler... Pastu tonggak la tea 2 mug. Ke washroom je keja selagi tak clear minyak yg aku mkn tuh. uhuk2.:p


Eh.... Apa citer pengguna2 herbalife ku diluar sana? Mementang la aku tak on ym off hour, diam belaka ya? Hehe..sila call kalo ada sebrg kemusyikilan k.


(kakak aku cakap aku pengedar HL yg garang. iye ke??? bukan garang lor.. tapi caring. kang beli brg memahal, tak nampak perubahan. agak2 nama sape yg buruk??? aku gak. hukhukhuk...)

No comments: