Thursday, January 27, 2011

Dan Cinta Pun Tersenyum

Nak tau ghope n serba sedikit citer ni??? leh rujuk kat sini...

disebabkan saya terbaca beberapa chapter novel tu kat situ, terus saya tergerak nak beli bukunya.
rasanya mak tak beli kot buku nie. hahaha! ala2 muda mudi nya buku ek??
tapi novel sebelum ni dari penulis yang sama ada mak saya beli . ngehehehe!

takpe... kali nie saya plak membelinya..rasa nak beli lagi lepas nie..

kesimpulannya,

best! amik masa sikit sbb start baca hari sabtu . bila baca masa cuti, saya pun byk gak cutikan diri.

kenapa saya nak beli??

sbb gaya penulisan sgt la sempoi. humor yg terbit pun mcm saya ada kat dlm buku tuh. mengekek sensorg. :p

saya takleh la baca citer yg ckp puitis amat. pastu bila sebut nama pulak kalau dua perkataan, ha... dua2 perkataan tu la depa pi tulis dlm ayat berckp. tak natural langsung!

lagi satu novel nie berkisar akan dua karakter dari dua negara. malaysia-indonesia.
ikutkan saya mmg tak bape nak gemar style ckp meka2 tuh, tapi dlm novel ni mmg cun je ayat tuh. tak nampak janggal. (wah! tetiba terasa nak tgk sinetron indon. LOL)

adoi.. cemane nak citer ya???

er... nak tau lanjut, gi la baca. ngahahaha! tak reti nak ulas pjg2.

yg pasti, saya nak beli 1st novel penulis ni. :) ok tak??

mak Teh, ko nak sila mai puchong amik. :p

No comments: