Thursday, July 14, 2011

Entry La Sangat!

Asal nak mengarang je ada la tukang tumpang sibuk kat tepi nih! hah! kan dah lupa...

tu la.. patut baca yassin. aku duk ngadap pc. cemane nak berkat.

sat ya.. tunggu kol 8, naik atas terus biar depa tido. senang sikit nak buat apa2 berkaitan diri sendiri.

opss... dinner depa tak makan lah??!! erm.. kalau tanya sah2 mintak mee sup a.k.a maggi mee. oleh itu lebih baik sumbat susu sahaja. hohoho!

mmg nampak kejam... tapi kalau sesiapa berjaya sumbat nasi dalam mulut anak2 aku, akan diberi rm0.10. okeh! ahahaha!

dah tak larat nak marah + bising2. memang seksa sunguh nak bagi anak makan. tghri tadi pun depa makan ayam goreng ngan suhun dalam sup sahaja. cemane nak kenyang??? alih2 susu jugak depa mintak lepas tu. tak ke kesian mak dia masak. rasa dah cukup ikut dah tekak deme. udahnya.. kita gak yang kenyang.

eh.. dah kol 8 eh.. tutup pc dulu... sambung kendian..

2 comments:

Ila said...

budak2 memang susah nak makan kan..samalah macam faz ni tapi sejak bagi vitamin appeton tu,mkin bertambah selera dia

Zana S said...

ila
hehe... vitamin mintk hari2. tpai nak mkn mcm sweets. lagi fenin. tapi... mknn tetap seksa. hehehe!

kalau ada selera tu maksudnya betul la kan pengambilan nya tuh. anak zana kot terkehel. ;p