Saturday, October 1, 2011

Terbakar

Cuak tak??

Lagi cuak bila keadaan ni berlaku tanpa saya sedari. terbakar dan tidak menendang kotak suis utama.

tau2 peti ais saya senyapppp dan sunyi..

ingatkan peti es ni majuk sebab selalu sgt pi mall tgk peti es besar dan selalu kabo kecik bona hang ni, sampai nak buat stok mknn pun seksa susun atur dlmn...

kalau manusia boleh merajuk, dia apa lagi kan??? hahaha!

tobat.. pasni kalau kami nak beli baru takmo kabo2 lagi. angkat terus je. kang dia buat peel lagi memang meremang tuan khemah ni ha... dah la duk umah ngan hanak2 kecik ni ha...seriau jek.

ni kali kedua la jugak plug ni wat pasal. dulu dia menendang je. kali ni terbakar terus tanpa signal. lagi bahaya kalau takde signal.

dah la masa tu dah magrib. baru balik dr selayang pulak. mmg haru dowh!

nasibla mamat electrian yg mai dulu tu saya simpan lagi nombornya. kalau tidak... mengelupur nak cari org lain. dan syukur rezeki, dia plak blom balik rumah. kalau balik dah alamat abisla brg2 dlm peti es ku itew...dan alhamdulillah lagi... sib bek dlm poket ada cash! kalau tidak??? menggagau nak korek duit!

iskh... kenapala bila bebenda ni jadi bukan weekend?? kalau weekend tau la org lain plak menggelupur!


4 comments:

BUYEN said...

sib bek tak efect apa2 kan zana..
so hang kt umh tu hati2 yee..

Zana S said...

ning
duk umah pun bahaya kan? :d

Rumah Kuning said...

nasib baik takde apa2 berlaku.

Zana S said...

Rumah Kuning
berderau darah tgk plug tu kak..