Monday, September 3, 2012

Nebulizer

sadis plak pakai pc cap taun 2000 nih. takde blutot payah gak nak share2 gambar. ahahaha! femalas!!

ya, umi agak malas. hakikatnya dengki kat abah yg dukkk kaaaaatuppp hp dia. kalau nak tau bila saya boleh pegang hp tu adalah bila untuk mgalih duduknya atau disuruh amik kalau tertinggal dirumah. on??? oh.. jauh pemanggang dengan tungku gas okeh! :p.. bukan kedekut, tapi, katanya jimat bateri+tenet line. :|.... kalau lah.... kalau ya KALAU... diberi pinjam 'aipon' nya itew, mesti meriah blog makcik kan??? kehkehkeh! la ni ai pakai tipon cap wifi je...

~kalau dah tak rajin nak updet tu, mcm2 alasan diberikan :p~

pagi tadi aris kena sedut gas. saya yang mintak sbb payah sgt nak makan ubat. lama la pulak. dia dah nak cabut dah. adeh.. pernah kena sekali. masa tu umur aris dlm 2 tahun rasanya. masih duduk di subang. meeeellaaalakkkk sepanjang masa. tapi yg syiok, doc tu kata biarkan... hahaa! tak tau kenapa kena. rasanya takla teruk. tapi doc kata senang. cepat baik, clear lung. huhu... apa2 je la doc. tapi Alhamdulillah, lepas tu dia ok. :D

La ni, dah ubat takmo mkn. ku suruh je doc pakaikan ubat gas.  mmg ada jangkitan kat peparu cuma tak menyumbang kepada asma atau pneumonia Alhamdulillah. tapi tetapppp kena sedut lagi mlm kang. Aris dah kata takmo. ubat plak taknak mkn dah. kalau dipaksa mmg bersilat balik umi hang. tadi pun dah kena libas sipi. haru tol!!

harap abah leh teman kami ke klinik la hendaknya malam ni..(berdoa...sbb dah awal2 Aris ckp takmo gi klinik lagi... fengsang!)

2 comments:

cmba said...

anak saya 1st time kene neb hr tu..sian dia..meronta2 melalak2...

Zana S said...

takpe shima.. lepas tu baik cepat. :)