Friday, February 23, 2007

Jatuh LAgi!!

alahai... jatuh lagi si tonet nie... adush... makin dilarang mcm2 jadi kat dia...
dah la masa 2 hari nak raya dulu mirul jatuh katil... semalam.. dia jatuh terlentang plak... huhu
kesian sgt.. aku plak suspen.. jatuh terlentang plak tu... makin lasak sekarang ni. sokmo nak panjat.. jumpa benda tinggi pada dia semua dia nak berdiri. tepi katil lagi dia suka. asyik la cuba berdiri. iskh2.. risau gak aku... asik jatuh je pale dia yg kena dulu..semalam kuat juga.. aku pegang dah tgn dia.. sekali tu aku bari kalih mata ke tv, dia pulak tersembam... mesti dia lepas tgn. nasib aku tak tarik tgn dia.. klau tarik mau terkehel tgn tu. iskh2.. risau btul.. tapi klau tak larang lagi dia buat.. kat tempat lain pulak... erm.... makin besar makin lasak... bukan tak suka dia lasak.. tapi... tang jatuh tu yg tak nak tu... lelagi klau kena kepala dulu.. aduh.. ngeri btul aku dibuatnya..tak boleh biar dia main sosorg lagi skang nie.. sume kena perati..dah la aritu abah mirul marah sbb mirul terlanggar meja kat umah nenek.. tapi nak buat camne... lagi dilarang lagi dia buat.. hehe... takle aku biarkan.. cuma get ready apa2 jadi.. n mmg dia terhantuk.. huhu..gamat gak umah nenek.. lepas tu dia ok la.. dan still nak memanjat lagi.. aduh... nakal sungguh si tonet nie...erm....
Dsc00015

No comments: