Wednesday, April 25, 2007

Penyakit..Penyakit

Nape la aku nie byk sgt penyakit ek?? tapi yg paling penting skang nie... penyakit MALAS.. huhu... ngantuk pun iye.. malas lagila berbaldi2.. sib bek kat opis.. klau kat rumah sure si kenit tu jadi anak terbiar.. ngahahahaha...

taklah... klau kat rumah ko nak buat gitu?? menjerit la si kenit tu sbb tak diberi perhatian. pandai sungguh la tu..

semalam pi beli barang utk rumah dan opis.. hadey.... makin mahal rupanya susu bduak nie ek? aku ingatkan susu yg naik rega tu certain2 product jek.. sekali susu si mirul pun naik mencanak. kat hypermarket dekat 5 hinggit naiknyer.. termasuk la kat selayang tempat aku selalu beli tu.. huhu... bbtul kena tuka susu lain si kenit ni.. tapi kena tunggu next month kot. after a year..yg penting kena pi jumpa doc dulu. mane tau masa inject tu dapat sample pree :D

tapi since kamiorg bawak si tonet nie kat spital dia lahir tu charge nyer mahal.. for sure doc rekomen susu mahal.. huhu.. rabak la poket abah ko mirul.. huhu..(iye ke?? umie pun sama :P)

Dan... satu lagi aku nak citer.. aku nie baru je bercadang2 nak minum milo kat opis nie... sekali aku tgk milo dah habis!!!! nie mmg nak kena sound satgi kelik baru aku nie.. ckp la kat aku milo dah habis!! nie sume aku nak tgk n beli. hampeh tul. semua aku kena kemas. eeeeeeeee.. klau lelaki jadi pa nie, mcm bengap je pasal hal2 pantry nie. benda lain leh buat.. tapi benda kat dapur hancussssssss.
huh! marahnyer zana... mmg ar... aku baru je nak minum ari nie setelah bbrapa minggu meninggal kan air kegemaran aku tuh.. kayu beroti btul. dah la dlm drawer cupboard pantry tu bersepah.. haaaaaaa nie lagi satu aku nak angin bila dia masuk nanti.. eeeeeeeeeeee geram sungguh aku.

erm... minum apa ek?? lemon tea je la.. hadeyyyyyy..

No comments: