Monday, March 11, 2013

~MAAF~

Dalam apa kesulitan yang kita hadapi, pertama2 sekali, kita kena memaafkan diri sendiri. 
Tapi yang paling utama untuk kita sujud minta maaf adalah orang yang melahirkan kita. sekali hatinya terguris, tiada apa yang boleh mengubati dengan kata maaf kepadanya. memang wajar untuk kita memaafkan orang lain. tetapi, kesalahan sesama manusia hanya dapat di maafkan oleh manusia tersebut. 

Hidup kalau hanya melihat ke langit, tak pernah mahu melihat ke bumi, kalau boleh terbang takpe jugak. ni kalau mati di tanam di bawa pun orang ramai, sombong ke mane pun, tanah jua duduknya...

er.. ada tak saya buat anda marah?? maafkan saya ya.... :)

Mood : nak marah tapi untuk apa?? sakit kepala je kan?? istigfar jommm!!

3 comments:

Adams Ayens said...

Iyee laa..
kadang-kadang susah juga org itu nak memaafkan kita..walaupun kita dah minta maaf walaupun kesalahan itu berpunca daripada org itu. Betui tak..? Pengalaman akO banyak juge..jadi cenggini..Hanya Allah maha mengetahui..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.