Thursday, October 12, 2006

My Best Friends Wedding

9/9/2006 , Masjid Wilayah, Jalan Duta ZAFERI Dan SHAZRINA

Majlis resepsi nie sebenarnya di sebelah lelaki... tapi sbb shaz tinggal kat taiping.. sorry la shaz..tak dapat nak pi . lagipun amirul kecik lagi.. Insya Allah.. sampai gak aku nanti kat umah family kau ek..

Shaz, member kamcing since kat matric @ penang lagi... kira dekat 10 tahun la kan kite berkenalan... Semua cerita kita share bersama.. tapi iyalah.. since aku dah kawen.. takle serapat mana tapi contact tetap selalu(walaupun minah nie kedekut tipun, sayang credit katanya tehehe). thanks coz ada gak dtg jengah aku sekali skala.. aku je tak dapat nak pi jln2 melawat ko ..tapi takpe, klau ada rezeki lebih n ko pun dah berisi.. sure aku dtg tehehe...

Petang tu kat masjid.. hujan lebat giler.. suspen gak.. boleh ke tak balik nie.. tapi alhamdulillah tak de apa2 jadi... ghopenyer(shaz ajar) kat situ je hujan lebat.. sampai umah slayang erm.. kering je..

Anyway... semoga berbahagia n berkekalan ke anak cucu.... moga hubungan kita tak putus sampai bila2...

Shaz_kawen_1_1 Shazn_hubby_1









1 disember 2005 - Jenjarum, Selangor - NORIZAH dan HUBBY

nie lagi sorg best friend since kat matric.. tapi bila dah masuk u dia duk dlm aku duk luar dah renggang ckit tapi still ok lagi...
Minah paling suka buat kerja last minute.. lecturer kat depan ngajar dia leh berlakon faham tapi mengantuk tahap GABAN.. huahuahua..klaka nye ingat kisah lama2...
lama gak lost contact ngan dia.. suddenly accidently (wah byk ly2) fwrd2 mail dia cam nama aku(yg tiada duanya..tehehe) kat email yg dia dapat... so.. jumpa balik la nie..jejak kasih thru email. wakakaka...
Akhirnya... izah pun kawen.. punya ramai kawan nama faizal.. akhirnya FAIZAL kawan sekampung yang dia sangkut tehehhe...
Apa2 pun... moga selamat melahirkan anak pertama - this month or by next month..tak ingat plak.. ...moga2 kebahgiaan berkekalan....

Kingqueen

No comments: