Tuesday, March 20, 2007

KETIDAKSIHATAN

TAK SIHAT............mmg dua minggu nie truk betul aku rasa... bermula dgn abah mirul demam. sambung dengan selesema n utk cukupkan korum... batuk sekali... teruk betul..last wed dia amik EL coz truk sampai takleh bangun.. aku pun terjebak ke office lewat sbb byk plak benda nak kena settle kat rumah. Mirul pun mcm hampir2 je nak demam.. erm... sbb dia dah mula buat karenah.. n finally on thursday.. dia mmg panas sungguh badan.. nak tak nak.. mlm tu jugak bawak dia pi klinik. erm... kat klinik pun ramai org. alahai.. cian mirul... dan ngamuk sbb time tidur dia dah ganggu..
asyik ckp pasal abah ngan anak.. ngan aku2 skali dah flat dah. since last tuesday. sbb jangkit selsema dr abah mirul. at last.. on friday.. aku mmg flat... sakit kepala.. badan lemah.. selesema dah ok ckit cuma tersekat kat dlm tekak je.. huhu.. tunggu nak muntah je nie... iskh...
sampai la weekend.. amirul still not so healthy. tapi... aku bawak gak pi umah mak selayang sbb biar dia berjalan tgk luar .. hehhe.. abah mirul tak ikut sbb kerja.. erm.. bila la nak abis kerja tu... kesian gak.. mungkin dia demam pun sbb kerja byk sgt kot.. kluar pagi balik lewat mlm.. erm.. klau pokok pun boleh tumbang klau kena panas sejuk hari2 inikan pula manusia.. iye tak?
ari nie tuesday 20/3 - mirul dah kebah. abah mirul pun dah recover. but umi mirul still........sakit kepala... nape pulak nie??? tekanan darah rendah lagi ke?? alahai... malasnye nak pi klinik... apa2 pun aku kena jugak pi klinik petang nie.. sakit nyucuk btul...adeh..

No comments: