Friday, March 30, 2007

MINGGU INI

LETIH!!

letihnye towards this week (padehal baru ari jumaat) hehe... leh bayangkan weekend nie cemane since hubby still at the sea... huhu..

aku.. kepenatan... normal la.. since aku tau aku tak sihat... then it might normal for me since last time i've got the same feeling too.. aceewah... tapi... penat ler.. coz kena drive sendiri pi kerja.. huhu
tapi drive gi kerja, laju nak rak. klau leh terbang sah2 aku dah terbang.. huhu.. haru tul aku nie... bahaya-bahaya.

Dsc00062

Amirul dari hari selasa.. kenapa dia ada tumbuh mcm bisul ek??
suspek campak.. tapi dia tumbuh satu2 pulak.. erm.. bukan kot.. tapi kesian la dia takleh tido nyenyak.. termasuk la aku... alahai... jadi kurang sabar aku dibuatnya.. tapi... pk balik.. org lain lagi byk dugaan.. aku baru ckit nie pun dah bising. Iskh... bersyukur la zana....(alhamdulillah)

hari nie dah jumaat..bisul kat belakang kepala dia still wujud. pastu bila pecah berdarah still tak surut.. kesian mirul. agaknya tak dpt tido malam sbb sakit berdenyut kot... huhu... klau yg tua kena pun takleh tahan. apatah lagi budak kecik.

petang nie perlu pulang awal tapi boss plak ada kerja so aku kena stay kat opis.. alahai... erm.. kena pi klinik gak since one of the friend said maybe infection. erm... ada gak kebenaran since benda tu bernanah...

oklah... nak balik dulu... jumpa lagi next week. :)

No comments: