Tuesday, November 6, 2007

Hari Raya n Birthday Party

Semalam opis buat mkn2 sempena raya.

Boss jemput kengkawan dia mai yg mane lebih tepat di pangge customer.

Cater dr mak aku. so pepagi semalam lepas dah arrange kemas opis aku cabut amik mknn kat Selayang.

Menu : nasi impit, lemang, roti jala, kuah kacang, kuah lodeh, kari ayam., air : ice lemon tea.

The day before, boss ada buat open house for her husband's friends, so, balance soto umah dia dia hangkut sekali. byk gak la mknn...

Siap ada kek bagai coz celebrate bday kawan dia lagik. (harap2 mat saleh tu mkn la mknn semalam. hehehee....)

Aku, kul 3 je rasa nak tumbang coz siap itu bagai dgn ada plak yg dan2 tu datang nak membeli. Adoiiiiii... nie jemputan mkn2 lor... len kali la mai utk buat brg pun. adush...

Sib bek asst aku ada. kesian gak dia. sesama kesian la diri sendiri... iskh.. nyesal plak tak beranak awal. muahahahaa...

Penghabisan.... takdak sapa nak bawak balik balance mknn... aku jugak la ngangkut lagik. adeh... aku ingat dah pass ke fozalin takyah la angkut2 bagai... rupanyer ada lagik balance.

Len kali ko dtg opis aku je la ek kak elin... takyah tapau. lagi byk ko leh mknn. huhu..

2 comments:

Elyn Sani said...

nape x ckp ade lemang.... aku merengek kt faiz suh cr lemang lorr... huk huk huk

Zana S said...

lerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... kesian kat ko ek...

ko mintak je la kat faiz tuh. suh dia carik. jgn lupa beli rendang sekali. :D