Wednesday, February 17, 2010

Mercun or Bunga Api?

video

kejadian: tengah malam sambutan CNY. bebetul di ambil dari MB kami. pemain2 tegar nie jarak dua blok je dari kami.

kuat gila! tapi aris jugak tido tak sedar diri. tak berkutik langsung. penangan nenek2 selayang datang. pas tu dia tido mmg sampai ke pagi. senang mak dia.. :p

tapi amirul?? boleh cecepat amik bantal tutup tinge sbb takut. owh.... dia mmg penakut tahap gaban.

semalam ada satu rumah jiran tu buat lion dance pun dia dah takut ala2 cam nak nangis dah kat depan tv. aris plak saya cuba nak suruh dia tengok dari balkoni bilik. pun sama... melalak2 takut.

cemane la nak tengok dedekat. neber ramai gak joint tgk depan pagar neber tu. anak ku??? tutup tinge lagi ade... haiyaaaaaaa....

3 comments:

Elyn said...

wafiq leh joint mirul la.... wafiq pun sejak2 ni dh reti takut dgr mercun@bunga api!!

arin said...

hanum leh geng ngn mirul gak..sampai ke tidor katup tinga ngn tangan.

Zana S said...

elyn
anak bujang skang penakut ngalah pompuan. huuuuuuiii...

arin
hanum ngan mirul mmg geng! hahaha..