Thursday, December 5, 2013

Sahabat

Saya jarang dapat penuhi undangan. Samada jauh atau kebetulan ada jemputan/kecemasan lain. Tapi, klau big boss dah bagi greenlight, dia tak dpt pi, saya on je.. heee

Ahad lepas dpt jugak memenuhi jemputan dr sahabat lama. Baik? Sangatt!! Ikutkan saya tak suka nak menjeniskan kawan2 sebagai 'bff'.selagi kita berkawan, selagi tulah sahabat selamanya. :)

Makcik ni ikutkan satu sekolah rendah. Tapi tak pernah sekelas. Tapi kenal la muka wpun tak pernah bertegur sapa. Naik sek menengah, dia sek lain. Tak jumpa dah. Sekali, tup2 jumpa kat ukm. Tahun pertama. Sefakulti. Sejabatan. Sepersatuan lagik! Ahaha! Jejak kasihan okeh! Kasihan la sbb kami kenal/cam muka tapi tak pernah bertegur sapa.

Pendek cerita, kerana persatuan kami jadi rapat. Tapi kasar2 dia, lagi gurly dr saya! Wahahaha! Pandai gubah bunga. Jgn saya. Kedaung jadinya! :p

Dah matang2 ni masing2 dgn haluan sdiri. Tapi, mcm tak bape nak segan ngan keluarga dia sbb en suami adalah pengerusi kami dipersatuan. Kira jodoh 'menjadik' la ni. Hihi! (Matikkalomakciknibaca:p).

Apa2, congrats dear on ur arrival of 2nd bodyguard! Comel! Mcm muka paknya (sbb paknya mmg comel dulu kini dan selamanya.. huahuahuahua!)

Yg penting, aku ingat namanya sbb sama dgn nama anakku yg sulung. :d

Again... tahniah buat keluarga sahabatku, zie dan ustaz Raja ( okeh mokcik nak tergelak tulis ni :p) atas kelahiran baby asyraf.

2 comments:

Elyn Sani said...

Aku pun kdg2 je pokcik bg green lite nk ke majlis member2! Huhu

Zana S said...

Itulah...dpt pegi mcm dunia, ana yg punyaa!! :d