Friday, July 2, 2010

Kontra

nak cerita apa ya?? pasal onk boleh? hehe..
onk= buang ayaq beso=bahasa mirul
cemane nak eja pun fenin makcik.
amirul kalau nak onk dia duk nyankung je depan tv atau mane dan dia. lagipun masih berdiapers. pening gile nak kasi lepaskan cinta hati kesayangan dia tuh. naik nyampah dibuatnya.
selalu lepas hajat tercapai, dia lari ke bilik air. jadi senang la nak paham kat abang ni.
tapi kalau si kenit aris...tah bila dia membuang pun tak perasan. tau2 je bau je mai.
kalau senang di ajak ke toilet ok lagi. masaelahnya, sokmo kata no sambil men kekejar dlm rumah. angin umi baik layan lah. angin umi tak baik, kena la seret. tapi mmg payah la si kecik nih.
yg lagi geram, citer pjg lebau tak elok bagai pun tak guna gak. sbb dia jenis masuk kanan kuar kiri.. tapi umi dia nak gak membebel. haru betul..
hahaha!
apela umi ko senget iye aris?? :)

3 comments:

Kujie said...

teringat la juga kt anak2 kak jie beronk2 tu zana

angah kalau dia tgh onk.... dia dok jauh2 bawa diri..kadang2 terperuk tepi bucu rumah...tau dah tu...

Elyn said...

eh mirul pakai diaper lai ke??

Zana S said...

kujie
hehe... tu pun peel si no 2 tu. kekadang hilang kat bilik belakang. rupanya meneran. ehehhe.

elyn
dah tak tau nak buat apa dah. tunggu hari abah dia ada je ni. itupun masih tak jalan.