Tuesday, July 6, 2010

Krim Muka

sesejak ditegur oleh kawan emak (makcik nie mmg mulut dia takde insurans, pakai dasss je keluar), saya nampak HITAM, terus nak tukar krim muka yg biasa saya gunakan.
waaaaaaaaaa!!! hitamkah aku????
tapi mmg sadis la... hitam dia cakap! erm... dlm rumah, dikala mendung, lewat petang, mmg la nampak gelap. (pls ya.. nampak gelap, tidak bermakna hitam).
tapi ikutkan kes ni dah lama dah. mau makan berbulan2 yg lalu. tapi kesannya, sampai hari ni ya. haru kan??
takpe... slow2 jalan. baru beli krim siang dan malam keluaran avon. nak tgk sesuai ke dok.
sebelum nie pakai pencuci muka, alhamdulilla rasi. cuma toner ngan krim muka je dalam usaha ngabis yg lama, tu yg muka cam teruk ckit. campur2 la katakan..
la ni... kita tunggu lepas 7 hari. kalau takde perubahan dan muka naik jerawat konik, kena la amik inisiatif baru.. (katanya perubahan dlm 7 hari).
mmg tingin nak pakai yg memahal bagai tuh, tapi bila pk sumber kewangan adalah sgt terhad (wpun 'sumber' mengizinkan) takkan nak balun kan??
simpan utk anak2 dan hari tua lagi bagus.
mane tau leh beli tayar BMW dulu.
hahahah!!
berangan itu percuma... kan abah! hahaha!

3 comments:

Elyn said...

haha betui tu berangan percuma sahaja!!

lily lotus said...

hihi..suka tang beli tayar BMW dulu..last2 baru beli body dia ekk

Zana S said...

elyn
ha ah. :D

lily lotus
tuu dia..tah tetiba terciter pasal bmw.tayar spare pun kena beli sendiri. mmg sah2 kena beli tayar dulu. tehehehe..