Thursday, May 8, 2008

Nursery

hari nie 1st day hantar aris selepas sebulan lebih aku duk kelek dia kat rumah.

since office dah nak siap (wpun sebenarnya dah delay berabad lamanya) , aku kena jugak monitor final stage of the renovation.

nak tak nak kena gak tinggalkan aris kat nursery...

masa aku tinggalkan dia, blur je muka dia, sbb agaknya dia pk... mane la aku skang? nape la ramai kengkawan kat cnie??

aku kesian nak tinggal dia sbb batuk n selsema dia still ada. blom baik lagi. erm... apa nak buat.. tawakal je la. harap2 aris baik2 je kat sana. amin...

monday haritu, wpun aris tak sihat, aku hangkut gak dia berjalan. bukan apa, cari basikal amirul dan walker aris.

kesian aris, asik guling2 kat atas tilam je sampai tersembam muka kat lantai. udahnya, nyai beri present walker ke aris. aku yg pasti, mbah supirnya.. ekekeke

huhu... cantik pun cantik walker tu..... rega pun cantikkkkkkk!

nyesal tol beli walker mirul dulu. wpun tak mahal (iye ke?? kalo dekat RM60 tu mahal la jugak!) tapi seat takleh ganti lain, payah la pulak. la nie seat walker mirul dah takleh ganti, terpaksa la beli walker baru tuk aris. tapi nampak tough la jugak. worth it rasanya.

mekasih nyai!

yang mirul plak dpt beskal nyai hadiah sempena birthday mirul next week. yg lawak tu, pedal basikal tu dia tak sampai. ala2 dia naik, kamiorg yg tolak. adoiii... sgt lotih makcik dibuatnya :D.

mekasih lagi nyai!

aku mmg la ada plan nak beli benda2 tu, tapi bukan sekarang. lagipun mirul masih dlm proses 'meranapkan' mainan, tu yg malas nak beli kan tu... harap2 panjang la umur basikal tu..:D

birthday amirul next week nak beri dia apa ek??? any suggestion?

3 comments:

Elyn Sani said...

mane walker n beskal tu kak oii....

UmiMia said...

bagi jer mainan..seronok sgt lah nanti...tak pun beli whiteboard...suh dia conteng2..padam..tp jaga2lah sofa ker dinding ker..hukhuk....

Zana S said...

elyn
nnt ler.. beskal n mirul lom dpt amik laie
tiap kali nak snap mesti dia turun.huhu...

umi mia
dodler(betui ke eja nih) pun dia pijak2. conteng nyer kurang. ala2 whitebord itu akan dipijak jugak kot. hehehe.. tapi bahaya gak.. penah bagi dia pen, abis kaki tgn baju dia dicontengnyer.. huhu...