Monday, May 10, 2010

Kesah AdamMaya

jeles tak??? saya duk umah dapat tgk citer ni!! muahahaha!!!

ikutkan sambungan dari filem iam not single. dijadikan drama utk pengakhirannya..

tapi yang rasa sebal n bebal nya apa tau... (dah nama citer, wut du u espek?? :p)

"rendahnya iman manusia dan betapa kalahnya lah manusia dengan nafsu".

ikutkan apa yang dilayarkan tak jauhpun dari realiti kehidupan, tapi...mmg teruklah kalau ada lelaki dan wanita yang berfikiran cenggini.

lagi2 beragama Islam.

mcm tak sabar nak tunggu ending. malas benar nak tgk meleret2 yang rasa bodohnya la manusia yang dibekalkan akal dan fikiran utk memikirkan sesuatu yang rasional dan realistik.

walaubagaimanapun, drama nie berjaya membuatkan saya mengadap tv jam 6.30pm. :p

pulakkkkkkk!!

6 comments:

arin said...

khamis nih last episod.jgn terlepas!

Elyn said...

aku tak nyempat tgk cite ni!! asik duk lam jammed je.... ko cite la sikit.. nak gak tau

Anoy said...

tak berebut dgn mirul ke??? hahahah

cmba said...

jeles...jeles... i jeles!!!!

lily lotus said...

dan berjaya juga buat ly rushing balik kerja :D

Zana S said...

arin
yup! itu sudah mesti :D

elyn
cemane nak citer ek?? tgk dlm tenet la... kang aku citer tak habis2. teheheh..

mak teh
tv atas takde astro. leh je tgk. wpun puas ejas arial. itupun sibuk dia naik atas. :p

cmba
ya..ya.. nnt kite citer ending ek. tehehe!

lily
sempat ke?? hebat bawak keta.alih2 esok lusa dtg saman trafik kang! haru..haru