Wednesday, May 26, 2010

Lain Orang Lain Pandangan

terima kasih pada yang mengingati hari lahir saya!

sangat2 menghargai ucapan kengkawan semua...:) :)

kalau dulu... mmg saya tunggu tarikh tu untuk disambut, atleast dengan keluarga kecil saya...

tapi... lepas kes 2007+2008, rasanya... tak datang tarikh, lebih tepat bulan nie (eh! kejam pulak kat anak sendiri la pulak.. huhuhu) pun tak apa...

apa orang kata... luka kalau berdarah boleh berhenti, tapi parut nya tu kekal sampai ke mati.. tak gitu??? :)

syahdu mahdu ke??? saya rasa 'sesuatu' sedang membaca tulisan saya ni, apa orang kata... hati berkata, jarang tidak ada yg salah... :p

standard la kan...nama pun manusia...tiada yang perfect. tapi kekadang ketidak perfect an seseorang tu sengaja dibuat walaupun boleh dijuruskan kearah ke perfect an yang rasional!

haa.. amik ko!!aku pun pening apa aku tulis..

2 comments:

Elyn said...

aduhaiii sungguh payah aku nk memaham tulisan ko ni. mcm dh bersajak ekekeek

Zana S said...

sesekali.. best gak buat tulisan ala2 maksud dedalam ni... kan??? tehehehe.. takpe... biar aku je paham eh. :D