Wednesday, March 2, 2011

Apakah Nasibnya


Saya mmg tgn takde ong.

dulu ada mak tanamkan daun kesom, dah abis saya tarah, nama nak naik balik tak dapat. ni dah kali ke 2 tanam daun kesom sendiri, masih menaruh harapan. harap2 naik la sempurna sikit. tapi tu pun ada tanda2 nak sembah bumi. :p

la ni, sesaja akar daun sup ni saya buh dalam air. dah nak masuk seminggu cantik plak naik tunas baru.

tapi... TAPI... kalau nak pindah ke pasu, saya tak yakin pokok dia akan naik sempurna. haduyaiii!

dah la kawasan umah ni terik bena kalau panas. kalau hujan cam ribut. mmg suspen je nak tanam pokok masakan ni. belum campur tgn double A yang sibuk nak siram ngan gembur tanah. mau mati jugak kawan ni.

eh! mcm bagus... pasu pun saya takde. hahaa!! hampeh!

ya la.. nak pi beli la ni. dari taun lepas nak cari pokok daun limau purut. sampai la ni tak pepegi nursery yg tak jauh dari rumah ni... hehehe! cam tak reti plak. tunggu mak tido sini la ek?? hahaha! berangan lagik!

2 comments:

Elyn said...

haha terus kan berangan!!!

Zana S said...

harus! :p