Thursday, March 10, 2011

Haru Biru

Dalam banyak2 hari, napela jadi hari ni? dahla takde back up. kalau
ada pun nun di usj sinun. takkan nak pinjam sebelah plak ek? haha!

Nak dijadikan citer, pagi ni bila dah start enjin keta, dua beradik ni
pun kuar rumah nak nek car. htr mirul skol. saya plak sibuk nak buang
sampah (nak kejar lori sampah hari ni). teringat botol2 tin bagai dah
asing pun menimbun, extra sibuk jadinya. tak sedar si mirul dah
bertinggung kat pasu daun sup saya.

bila toleh, Halahhh!! mirul...dia pi patahkan tunas baru naik daun sup
saya. tinggi sora + kena la jentik tgnnya. dlm pada tak puas hati,
saya terlock pintu rumah. ah sudah! cek dlm keta takde, sah2 kunci
DALAM rumah. tutup grill, blok ngan bakul sampah, htr mirul, zass ke
subang.

mcm jauh gile bbp ke usj. jem pagi cam dengki je tau! sampai usj, sib
bapak ada. mmg ada satu set kunci umah ada kat bapaknya. dah dapat,
calo balik bbp. aris pun tak jumpa nyai yayi dia. ekeke..,

takpe esok2 kita mai bawak bingka.wah, berangan lagik!

saya yg ala2 suspen nak tinggal umah gitu, pecut balik. Alhamdulillah,
sampai gak umah dgn selamat. tgk neber tgh borak, tak sempat nak
toleh. takpe.. esok2 kita borak iye, byk kerja tergendala dgn hanya
lewat 1/2 jam.. hukhuk...

No comments: