Wednesday, September 16, 2009

Alamakkkkkk!!!

lesen memandu ku dah tamat tempoh sepuluh hari yg lalu!!!!???

ini jam la ko nak mati! haiyaaaaaaaaa!!!

6 comments:

MAKCIK REHAN said...

hoitt... lekaih pi renew! nak raya ni kang jabat pos tutup. nnt x psl kena tahan dgn bapak polisi

mariaariffbaby said...

=D

lepas ni idupkan 5 tahun terus..
macam kita selalu buat..

salam perkenalan yer awak

lily lotus said...

erk..apelagi speedy laa gi renew..hehe

Kujie said...

Andai jari tak dapat bersentuh,
tangan tak dapat bersalam,
hendaknya batin kita tetap bertaut,
Minal aidin wal faizin,
Mohon maaf lahir dan batin

Selamat Menyambut Aidilfitri 1430H untuk Zana & keluarga – Semoga Allah memberkati setiap perjalanan hidup kita. Maafkan segala kekhilafan saya yang ada, yang zahir atau yang batin, yang sengaja atau yang tidak, baik yang tersurat apatah lagi yang tersirat…

Zana S said...

MR
dah pi. penuh lah. pastu aku plak berkelek kiri kanan. lain taun la ek. sah2 raya abah depa yg drive. ekekeke!

mariarifbaby
salam kenal2 :D

nak gak buat 5 thn tros. tapi poket den tak mampu pulak. hueheuheue... saya ada 2 kelas. maknanya 30 hengget setahun. sila kali 5 tahun ya anak2.. :D
(pengsang)

lilylotus
insya Allah... tang nie la paling den maleh. :D

kak jie..
salam lebaran buat kak jie sekeluarga..

MoreGames,Software and Gadged Review said...

salam lebaran