Friday, September 4, 2009

Ngelupur

Padan muka aku kan???

baju melayu anak2 n abah lom carik lagik!!

sape nak teman saya sopping sila angkat tangan???!!!

kak lattttttttttt!!!!!

disebabkan virus auk tuh, aku nak bawak anak kemane2 pun kena pk spoloh kali.

dah dpt mask dari MR pun....... anak aku takmo pakai.. alahaiiiiiiiii

9 comments:

Elyn said...

erk x boli lai??? haiyaaaaa pi redah sendirik je la jana x yah bwk anak ko!! hantar pi umah cik lat suh die jaga ekekeke

Arin said...

alaa..masih sempat..yang tak sempat..size ader ke idak..hahhaha..

Kujie said...

malaslah nk keluar shopping skrg ni..kak jie time anak2 g sekolah ajak cik abg tu pergi beli...tapi kalau baju anak2 kena bawa dia org gak..nnt mengelupur satu rumah

erk...

lat'z said...

ehhh.....
sy pon baju tak beli lagik......

tini said...

ingat sy sorg je tgh menggelupur x de bj melayu/kurung tuk satu family. ada gak yg senasib!

lily lotus said...

takpe byk masa lagi..hehe..takyah bawa bebudak..samalah anak2 ly pun takmo pakai mask..sabau jerlah..jawabnya tinggallah kat rumah

sumijelly said...

hahaha...sumi pakai tema tahun sudah jer..
cuma tambah 1 baju tuk si abang nyer,,..
baju lama si adik pakai lak..
hahaha.......
sumer dh settle...

*shay* said...

2 la masalahnya kan... anak kita pun mana nak pakai semua tu... baju raya dia pun kita tak beli lagik, baju raya kita ngan cik abg syg pun tak de lagi nih...

Zana S said...

hehe..bajuku tah bila beli.. rasanya taun lepas kot. la nie baru berjahit. anak dah dpt. tapi abah depa plak tak dpt cari saiz. tahun nie ala2 tak semenggah je rasanya... huhuhu..
janji anak lepas ok la tuh.