Monday, September 14, 2009

Salam Lebaran

tak tahu la bila lagi nak ngadap pc.

nie pun anak kiri kanan duk sibuk nak nekan sama. hajat nak kemas bilik nie.. tapi jadi terbalik sudaaaaaaaaa!!

later gamaknyer...

salam lebaran buat semua

ampun maaf sekiranya ada tersilap tulis yang terkecik dek hati

moga lebaran ini membawa kerahmatan buat semua

berhati2 di jalan raya kepada yg pulang ke kg. moga selamat pergi dan kembali

saya balik kg ke??

takde kg ma...

alih2 balik subang takpun selayang.

yg lelain tu menziarah sahaja...

selamat bercuti!!!

4 comments:

syahadah said...

selamat hari raya zana....!!!
saya balik johor..pas tu balik n9 (ada tanya ke)hehehe

BUYEN said...

uwaaaaaaaaaaa....
zana sama ler kite..
aku pun xde kg..balik kg segambut..kampung batu caves..huhu

Zana S said...

syahadah
wah!!! sakan beraya!! slamat beraya! berhati2 kat jalan raya. jgn posing sesaje tau. sila celikkan mata tuan supir. ekekeke!

buyen
hahahha! meh raya umah aku. pastu aku plak raya umah ko. same je kita ek! selamat beraya di putrajaya! ala2 pantun sudaaaa :p

sumijelly said...

oit...x dak kg yek..
meh raya ngan aku..
dtg arr bangi..
huhuhuh.....
aku pun raya KL jer..
hahaha..........