Wednesday, September 2, 2009

Sindrom M

Bz kat rumah sampai tak kuasa nak bukak pc.

bz apa tu ek??? ikutkan malas nak bukak pc sbb asst ramai duk nekan2 kebod bagai. tapi byk gak mende nak buat kat umah nie...

jgn kata surirumah tak bz plak... byk mende nak buat selain benda2 yg tak terpk nak buat pun boleh terrr buat. :d

owh... tetiba aku muncul di siang hari.

seperti biasa... nie kalo nak bayar bil je la kan... pastu terbabas tgk blog plak. tehehehe...

ok lah... satgi si kenit terjaga puas la nak tido kan balik...

selamat berpuasa...

menu petang nie : kueh dadar n lempeng kelapa + sambal tumis ikan bilis (kalau jadi la.. ) :D


you all apa pula???

4 comments:

Elyn said...

menu aku sat ek aku tepon mama ekekekek

lat'z said...

aaaaaa lempeng...nyum2....

MAKCIK REHAN said...

sekali pikir cam heaven jer dok umah kan? tapi 2,3 kali pikir boleh strok jugak nk melayan anak-anak. so, ko mmg dah officially fulltime housewife ekk?

Zana S said...

Elyn
hahaha ampeh nyer menantu :p

kak lat
itu aris jugak mkn. mirul seperti biasa... sumbunk!

MR
heaven bila takde mende nak buat. strok bila tgh buat keja anak buat 'kerja' gak. :p
mcm nak memulakan pencarian kerja lepas raya nie. :p
bulan posa mmg best duk umah. tehehehe...