Tuesday, September 29, 2009

Raya

Apa mau cerita??

gambar??

ada kat my sister. tapi gambar dia upload takde gambar aku n family.

menyampah tol!!

ya... saya kalau raya mmg akan raya kat subang dulu. dari tahun pertama kawen sampai la nie.

tak penah balik kg laksamana mcm orang lain yg ada sistem bergilir walaupun umah kg sebelah menyebelah.

menyesal??? tak... pk kan kudrat mil yg tak larat nak masak tapi semangat nak masak utk anak menantu tetamu bagai, aku seronok tolong dia masak. ala2 masak kat umah mak sendiri.

tapi.... bila tgk gambar big family takde gambar aku sekeluarga... tersentuh gak.

agak2 kalau next year mintak balik kg laksamana malam raya abah depa nak ke tak???tghri raya balik subang pulak. haiyooooooooo!!!!

bila la abg ipar aku nie nak carik calon bini nih!!! :p.... mane tau aku leh ngelat... :D

7 tahun oooooooooooo!!!! korang sanggup???

7 comments:

Elyn Sani said...

eekekke statement makan dalam ni!! seb baik la thn ni turn aku beraya umah mak aku..... kalo dak sure meroyan hahahha....

tapi apa2 pun sure la pic aku ade tetiap tahun jangan jeles.......

tini said...

uish.. mmg makan dalam! sabar ye, saya pun byk raya kat umah dia dl.mak saya sll pesan, keluarga mentua mesti di dulu kan. ma x pe.. :(

Arin said...

tak sanggup...

aNoY said...

allooo ade la. sila bukak fotopages luas2 ye! dkt FB pun ado

Unknown said...

hah 7 tahun makan berulam kerang ke?
aku lagi senang zana parent mentua dah takdok..laki pun pun tak kesah nak balik mana.die lagi suka dok dgn ibu aku..huuh3..tapi aku rase cam tak best psl tak de kg.

lily lotus said...

hihi..sabar2 besar pahala tlg mertua tu

Zana S said...

elyn
tang balik pagi raya tu aku cam tak kesah. tapi kan... gambar haku takdek!! ampeh tol!

tini
alhamdulillah tak ralat pun tolong dia sbb takde sape pun nak nolong. cuma... bile semua berkumpul adik badik sedara mara kita takde ala2... haih!! padehal umah bukan jauh mane pun...

arin
hehe... paham2..

anoy
ko baru bubuh lor

buyen
kesian ko ek. bila nak mai umah aku?? hehehe...aku atleast ade gak kg. kg laksamana.. :P

lily lotus
amin.. :D