Wednesday, September 2, 2009

Keberkatan

baru pi lari2 manje ke blog yg ngutuk malaysia

pandai betul admin mengulas pjg mengenai malaysia dan rakyatnya serta pemimpinnya

tapi kan.... ada satu perkara yang dia lupa

negaranya....

adakah negaranya itu lebih maju dan bagus dari negara tanah tumpah darahku ini???

tak guna mengata, mengutuk tetapi berpeluk tubuh terhadap apa yang terjadi di depan mata sendiri di tanah air sendiri!

ni la blog tuh.. sila la lawat ek.. http://malaycelaka.blogspot.com/

4 comments:

Elyn said...

hahaha aku pun smlm baca dr blog mila. sakit hati je baca. mmg dasar x sedar diri tul!!

lily lotus said...

erk nak baca gak..katne?

Zana S said...

elyn
aku baca dari blog mila gak. ekeke..

lily lotus
sat ek... zana tepek link dia.

Anonymous said...

MALAYSIAN: ehm..mmg dasar xsedar diri btol kn indon2 nih..dtg negara Malaysia,bkin masalah ja byk, merompk,membunuh,bwk budaya kotor n mcm2 lg..setiap thn jugak bwk mslah jerebu..dtg kaut keuntungan kt cni..knp,kta byk sgt bertolak ansur dgn diaorg..dh lma sgt kta bersabar...