Monday, September 6, 2010

Belum Kemas Lagi!

apa bendanya??

rumah saya lah!

jiran kiri kanan semua dah tukar langsir bagai (mane tau?? sebab diorg dah basuh langsir.. hehehe)

saya?? esok2 la kot. lagipun banyak aktiviti lain skang nie..

pagi ni kala entry ni dah publish, saya dah berada di subang pasangkan langsir mil. haritu cucu balik dah pasang separuh. la ni tinggal sliding je.

tak sangka, masa awal kawen dulu, cucu mil semua baru nak sekolah rendah. sekarang dah jadi anak bujang/dara, dah leh harap bekerja. boleh saya ngelat sikit. eh eh... :p (boleh ke??)

sambil tu saya nak kena pi amik barang avon pulak.. ada sesiapa nak kirim?? saya leh amikkan. tapi jgn tak jadik plak nak amik dari saya ya!! :D

byk brg menarik dlm buku kempen sept ni tauu!

tapi kan.... ada satu saya tak suka...

Pelik gak kekadang ngan manusia ni... dah berhiya kirim brg itu ini bagai. sekali bila dah ambilkan, boleh pulak dia reject?? kesian kepada dealer yg dah keluarkan duit tuh. lagi haru bila buyer tu tak pass duit lagi. mane nak jual brg yg dah di beli tu??? pastu, takleh return brg dah beli. kesian tauuuu....

bukan nak mengata tapi FAKTA ni...

alhamdulillah lom jadi lagi pada saya... tapi...kesian pada kawan yg terkena..

korang tak kan??? :)

2 comments:

Elyn said...

aik ko pun dh jual avon??

eh langsir umah sini bari basuh smlm. umah omak den dh pasang. uiks ko raye ke bapa ade kat umah??

Anoy said...

alaaaa kire awal la jgk tu
umah mak malam raya pun belum tentu lagik. hahahhaha