Friday, October 22, 2010

Cup Cake


sempena merdeka itu hari, ni lah yg abah dia dapat dari pihak opisnya. erm...motif?? agaknya duit bonus di potong ke sini la gamaknya ek??? huhuhu... tidak berbaloi....
disebabkan dapat bulan posa, anak2 la happy makan. makan apanya? makan krim manis atas tu je. yg kurma ala2 candy tu dia tak heran pun.
dek krim yg dah licin, vanilla cake tu pun ala2 tak lalu je saya nak makan. dengki bena anak2 ku itew.... huhuhu....

ha........ ni lagi satu. dia dah ngantuk. tapi degil nak makan jugak. dah tak ingat dia tgh makan apa tu. tapi saya dah ckp, gi tido, takyah mkn dah. owh... ini budak mane leh kata tidak. mau dia menjerit satu taman dengar. bagi jugak lah. tapi... dalam beri tu duk pasang gak tinge, nape senyap sunyi dak sorang ni. ooohaiii... tido duduk pesen baru ek aris!!! ni duduk ke baring ke tak dapat nak kelas kan dah. mcm2 hal kamu ni....

2 comments:

Anoy said...

oiiiii adikkk dah teruk benor kamu nihhhh iskhhh

Zana S said...

dia kan drama king!