Sunday, October 24, 2010

Kek Gula Hangus

Nampak senang. tapi pelik nape che mah buat dah tak menjadi??

bila refer resepi dlm tenet, rata2 akan peram bancuhan 3-4 jam sebelum bakar.

mmg gitu ke? kalau tak peram apa jadi ek?

disebabkan follow resepi di internet, kena la ikut.

sib bek jadi. tapi masaelahnya... manisnyaaaaaaaaaaaaaaaa!

nak kurangkan gula or susu pekat tak berani. kang langgar perintah cikgu tak jadik kek ku.

kalau susu pekat tukar jadi susu cair boleh ke??

anyone??

meh tgk sikit kek gula hangus ku... sedap. tapi manisssssssss....



elok lah! pagi tadi bekpes, kek manis, meehun goreng taucu masin. adeh!

sgt sesuai togak air putih seliter yer lelepas tuh!
.
.
.
.

rindu pulak nak makan murtabak raja ni.. isi dia mmg tip top. tebal pun tebal. tak rugi lah kalau bayar RM6 sekeping dgn daging terasa bagai.

beli kat TTDI masa PARAM lalu... lupa nak amik alamat kedai dia bena kat mane.. haish!

6 comments:

arin said...

ooooooooooooooo..nama kek tuh.kek gula hangus. suka woo makan kek tu.

Zana S said...

arin
lorh.. ngak tau namanya ya?? pi google resepi gih. mykkkkkkk! ekekeke!

Elyn said...

aku kalau teringin pesan kat akak sebelah umah mak aku je!! ekekekek

lily lotus said...

jadi dah tu zana buat. ehh ada orang suka manis2 tau :)

Zana S said...

elyn
senang ler kamu... huhuhu....
kalau beli kat luar cam tak bape nak ok.

lily lotus
hehe.. macih. nak order?? ngahahaha!

Nem0 o0h Nem0 said...

kek gula habgus ngn kek sarang semut same tk?