Friday, October 2, 2009

Muntah

dah lama aris tak mkn berhiya

hari nie mkn nasi ngan bayam rebus buh udang ngan fishball

mkn boleh tahan byk

pastu tgk abg dia mintak susu, sibuk nak susu

abg mintak add ons (dah ghope kfc depa nie.. selalu mintak susu pastu nak lagi :p) dia pun joint sekali

aku pun suspen gak.. mau ada yg muntah tido karang

SAH! tengah aku tgk galaksi, aku dgr aris batuk. tak berenti

rupanya... dia dah muntah. siap kat abg dia lagik. kesian.. dlm ngantuk2 dia tu, aku tukarkan baju ngan lap muka dia, tidurkan aris, tukar baju mirul plak.

org lain muntah, org lain yg teruk kena. tehehehe!

lama dah aris tak pangai gini. bln posa, mcm dia posa jugak. suap mkn tak nak mkn. udahnya... malas aku nak masak siang, aku masak utk buka terus. takpun aku masak ikut permintaan mirul. senang keja. tehehe!

alhamdulillah badan aris terasa ckit bila dukung. kalau raya itu hari ala2 ringan kan?? la nie tidak lagi :)

oh iya... ckp pasal muntah... aku pun rasa nak muntah ngan statement akhil hayy ngan memey.

seorang ustaz yg berckp ikut sedap mulut... heh!!! ikutkan... exwife dia takpun ckp buruk ke dia... tapi dia.... pergh!!! tak mustahil la anak tiri dia leh ckp cenggitu. mmg padan ke muka dia laki bini.

memey?? hahahaha!! aku gelak cam nak rak dgr statement dia. haiyaaaaaaaaa!!! tak abis blajar lagi dia ni nih!

2 comments:

tini said...

apa dah berlaku kat artis2 x bleh blah tu? saya sdh ketinggalan di sini..

Zana S said...

huhuhu... zana pun tertgk galaksi. adeh... takyah tgk la tini. wat sakit hati je. :d