Thursday, January 31, 2008

Horayy!!!

Hari ini hari khamis. esok cuti sbb hari wilayah.

Hari ini boss tak masuk. Wah.... mmg byk benda nak buat tapi... mcm leh lepak2 jek arinie. ekekekek...

Oh iya... tadi lalu kat depan masjid Saidina Abu Bakar (ke? lupa la namanya... tak penah tau nama masjid tu..tapi mmg selalu gak solat kat ctu. huhu... haru kan?) dah ada khemah cantik plus mungkin reporter dah ramai tunggu dr pagi utk shoot menarik pernikahan Ning Baizura dan pasangannya Omar Shariff.



gambar kredit to syokkahwin blog

Agak2 kalo aku cabut tgk diorg nikah ok tak?? hakhak...

Sungguh cari pasal aku ini...:P

Btw, Tahniah buat Ning dan pasangan. moga berkekalan jodoh ini hingga akhir hayat. aminnn...
(please don't say ' hingga anak cucu' sbb apa tau... lepas ada anak cucu je lah.. pastu cerai??! adeh...tajam sungguh kata2 itu)

Penah jumpa ning kat MV jalan sensorg dr parking. sempoi gile.. tapi yg tak sangka tu... kurusnya diaaaaaaaa... huhu....

2 comments:

mama ranggie said...

semoga beliau kekal hingga hujung nyawa...

azrid said...

dah kekal hg ke anak...(omar tu kan dud)
tapi tak tau la bleh kekal tak hg ke cucu...

takleh komen byk2, bf ku itu pminat Ning