Wednesday, March 24, 2010

Bila Tekak Gatal....


Choc moist cake. hiasan tak cun sbb saya tau, cantik mana hias, anakku tak makan pun. dia colek coklat atas tu jek.

roti jala...all time favorite

lempeng kelapa + sambal tumis ikan bilis. mabeles!!

tart nenas. inti dia mak ku buatkan raya itu hari. disebabkan abah dia dah beli, tak la aku buat. tapi bila buat, tak sampai seminggu udah licin. mahap la ya kak lat.. len kali leh order kat aku pulak.. :D

Antara yang sempat saya snap gambonya sebelum selamat masuk ke tekak... marah ke kak elyn?? ekekeke! sila jamu mata di pagi hari ya... tehehehe

5 comments:

Elyn said...

cey!!!

kujie said...

ya allah..zana
sekali hadap je?

Zana S said...

elyn
ekekeke!

kujie
yang mane kak jie? roti jala iye kot. yg lelain makan seminggu baru abis. tu pun ada yang dah beri orang. tapi tart nenas mmg tak dan nak beri ke orang. tehehehe!

blogresipi said...

Suka tengok roti jala tu. Teringin nak buat tapi tak ada acuan dia. Orang kata pakai plastik pun boleh tapi tak pernah cuba lagi.

Zana S said...

blogresipi
salam kenal2. :)
cubalah buat. zana beli kat mydin rm0.89 sahaja. pakai plastik tak pernah nak cuba takut plastik ke mana, saya kemana. :d
disebabkan mak mmg amik upah org buat roti jala, anak dia pun follow je resepi mak dia tuh.. hehehe..