Tuesday, January 25, 2011

Good Bye Cik WHA!


after almost 7 years, 'he' left us with such a wonderful memory behind.

Yang pasti, kerna dialah, saya naik tow truck masa peknen kan mirul dulu. hahaha!

lawak kan??

masa mengandungkan amirul mmg mcm2 dugaan datang. tak pernah2 naik tow truck, itulah dia.
tak pernah2 tersadai tepi hay way keta rosak, dia la jugak.

tapi, tu sume buat kami sgt menghargai jasa baik nya.

lepas cik B ada, boleh bilang ngan jari bapa kali saya naik Cik Wha. mmg ralat tapi dek kerana kos pemeliharaannya makin tinggi, kena la kurangkan penggunaan nya.

kenapa ya amik keta nie dulu??? owh... mmg idaman saya nak ada keta perdana. tapi percaya atau tidak, tak pernah saya drive pun keta ni. ada la sekali, nak masukkan parking rumah. pusing taman je pun. itupun abah dah ngeri tengok saya drive. haiya!!

dari kena bebel, baikla saya duk sebelah dendiam.

manis ke semua kenangan ngan keta ni??? for sure ada yang pahit. tapi biarla yang pahit tu dibawa sekali pergi dengan keta ni. ngehehehe!

saya gerenti akan ada new owner untuk keta ni. wpun dah umur 12 tahun, tapi body perdana sei ni paling solid n tough dibandingkan dgn yang seselepasnya tuh.

selamat jalan my one and only Cik WHA!!


1 comment:

Elyn Sani said...

bye!! eh sadis tul ko tak pernah drive jejauh ngan kete ni ekekekke.....takpe2 aku pahammm