Friday, January 14, 2011

Menurap Jalan

boleh tak bukan siang? lebih2 tang office hour? hilang akal po??

yang harunya bukan dpt turap proper pun. pesen turap mana yg terlubang n terpecah jek.

lagi haru ianya berlaku di depan shop lot sekolah amirul!! wah!!! haru biru mak2 yg nak amik anak. biasa tunggu dedepan tangga. la nie semua bergelimpang park keta. lagi haru kalau mak2 jenis pesen mmg tunggggggguuuu teacher htr anak masuk keta. ha... hambik!

tu jam rasa nak nyumpah. sebab??? ada mak2 yg pakai kain batik, dah tu nak hangkut baby lagik. mmg hazab je rasanya.

saya??? tak terkecuali. bukan tak pakai proper, cuma malas nak hangkut si aris nie turun naik keta. dah la dia pesen nak duk car seat. lambat dibuatnya. tak buckle bising mulut suh ikat. hissh... dia ni mmg ngalah mak nenek. dah tu, nengok lorry besar2 hitam lagik (kesan tar) mula la cuak je nak jalan. kena seret lagi ado. sib asst skol nampak saya, dia terus bawak mirul ke hujung shoplot tuh. takla aris memekak lama. haish!

apa la salahnya kerja di waktu malam??? mmg la kacau masa tidor... tapi kan ke memudah kerja. tak panas, takde gangguan, siang leh ganti tido. itupun kalau kontraktor berperikemanusiaan. tapi rasanya.... workers ok, kontraktor yg banyak songeh.. :p

psst: saya ni sombong ker?? tapi rasanya saya dah senyum tapi nape ada parent yg wat bodow je ek??? ala2 tak nampak gitew...ala.... setakat anak mu sama skol ngan anak aku, apadehal!!!

No comments: