Monday, January 17, 2011

Moist Choc Cake



sememeh je loyang. hahahaha!

tak dan nak potong terus snap. bila dah potong, makan, tinggal 1/2 loyang.

laku la pulak. ni pun separuh adunan. malas nak buat satu adunan sebab byk sgt.

tak kemana pulak hari ni. esok, tapaukan amirul. hahaha!

selalu gak ckp ke dia, pelawa la kawan makan. bila balik mcm sama je kuantiti mknn dia bawak paginya, tanya jugak. tapi....amirul jawabkah??? tak pernah menjawab soalan pun. hueheuheuehue....

esok kita tgk, ada laku ke dok kek ni. ngehehehe!

4 comments:

aNoY said...

marble oren satu loyanggggg

Elyn said...

suh mirul hantaq kat aku la wei!! muahaha

Zana S said...

anoy
resepi mano??? takde resepi lah. wat2 lupa awal bulan depan. ngahahaha!

elyn
mirul bz. hahaha!

diamond rings said...

Hello,
This is really very interesting information found here... Thanks for the share keep posting.....

Thanks!