Thursday, February 14, 2008

Saja Saja Suka Suka



9/11/07
Lahir : 2.7 kg

9/2/08
3 bulan : 6.1 kg

uish.. berganda2 naiknya ya Aris.

Abg mirul pun kalah. Moga Aris sihat la hendaknya ya. :)

La nie rocking chair tu pun dah muat2 Aris je. nmpknya kena amik yg kat rumah nenek la pulak pasnie.

Habit sekarang ~ suka hisap jari. takpun dia duk tenung jari dia sampai juling aku tgk kan. hehe.. Sama je ngan abag mirul ya. tapi... abg mirul sampai la nie jari2 masuk mulut (not jari satu je ya)

Paling marah kalau dia nak tido tapi org takmo tidokan dia. siap la dia nangis2 merengek manja sambil tenyeh tangan kat muka. totally different dgn mirul. :D

Amirul sampai la nie susah nak ditidurkan. kalo tido pun selalu tido2 ayam je. yang boleh tidurkan dia yayi(atuk) dia je. yg lain2... boleh nak tidokan dia.. tapi rasanya org tu tido dulu.bukan nye mirul ..hehe. mungkin sbb susah tido n cerewet mkn tu la badan dia takmo naik sgt. nie baru lepas baik demam, selesema n batuk, harap2 la selera mkn dia bertambah.

hari tu timbang berat pun 9 kg tak gerak2 dr before Aris ada sampai la Aris dah 3 bulan nie.


saya kurus kan! :D (psst... nie la muka abah mirul masa kecik. SEBIJIK!)

takpa la mirul... janji sihat n aktif!


comey tak dua benda alah nie..apeka??!!

tak lain tak bukan table calendar n table clock. trus aku pasang bateri free dia tuh. hehe. test jgn tak test.ekekeke

beli carthridge printer office n dpt free gift. aku suka tol ngan Hp nie...kalo beli mesti ada free gift. tapi... padan la ngan rega dia yg mahal tu :D

2 comments:

Unknown said...

jana dengan 2 hero... ekekkeke... mana leh sama 2-2 anak tu musti ada beza punyer ekekekek...


wei, aku nengok kalendar ngan jam tu tak baper cantik kat meja ko.. kat meja aku lebih sesuwai gitu.. apa kata bg aku jek.. muakakakakaaka!!!

Zana S said...

hahahaha...
boley..boley... boley bla... muakakaka!!
(aku siap set alarm tu... utk balik. hahaha!)