Tuesday, February 5, 2008

ZZZZZZZZzzzz


Aku yang mengantok...tapi idok la ghope di atas nuu...

Ngantuk sbb apa?

semalam pi antar mirul gi klinik. Amirul demam + selesema + batuk. hukhuk
penyakit pakej org kata.

Aku pun beh kuang mirul gak tapi disebabkan emak kan... tetiap malam aku telan panadol utk elak demam. tapi.... batuk n tekak perit tu yg tak menahan.

Udahnya... sesama pi ..sesama amik ubat.

Dpt la antibiotik, ubat batuk n demam.
Mirul plak dpt ubat demam, batuk dan selesema.

byk tu ubat. mirul mkn ubat semalam pun sampai muntah belahak kuar balik sbb 3 kali injek ke mulut dia. huhu...lepas tu trus majuk ngan abah n umi dia. takmo mkn sama. takut kena mkn ubat lagi... kot.. ekekeke...

Yang aku pulak.... ubat batuk nie la penyebab aku ngantuk sgt skang nie. truk betul penangan ubat ni. padehal dodolu kalo mkn ubat yg ada effek ngantuk sure aku sihat wal'afiat. dan2 kali nie gagal.

Pjg sungguh elaborate baru sampai bab facts. ehehehe...

Nape mengantuk ek?

Kerana faktor usia kah? atau dos ubat itu yg agak tinggi penyebab kemengantukkan kah atau aku sdri yg benar2 mengantok?

Waaaaaaaaa.... makin mengantok aku nulis nie... huhuhu...

Nak kuar jenjalan sat. Tapi mata layu sungguh nie ha.. adeih....

2 comments:

nAt said...

zana... bukan ker ko tak makan ubat batuk pon mmg ngantuk... ekekkeke...

get well soon...

btw.. tasha pon tgh batuk n selsema. seb baik tak demam..

kalu tak, tido duduk la aku jwbnyer. Tasha kalu tak sihat tidor atas bahu aku ... dokong jer... huwa..

Zana Sadri said...

huhu..cian ko ek. sib bek anak aku tak gitu. cuma dia tak selesa tido. merengek je la pulak. ngan aku2 sekali la takleh tido sbb duk melayan rengek dia. huhu