Saturday, April 26, 2008

AF6 konsert ke 6

malam nie tinggal 8 org. kendian jadi 7. ok la tu... :P

stacy,nadia,riz je ok. lelain ko. cemane tu ek??? mcm kata salah sorg reporter dlm diary ext semalam. dah boleh buat final dah tu.. ....

mama rina keluar.. memang boring. takde hingin pun aku nak nengok dia nyanyi. pastu bila menuju puncak tak menari pulek... sakit kaki lagi ek? erm.. tu pun automatically mengurangkan undi dia. alif pun join mama rina?? em.. sakit ckit je tu.. ala.. manja betul la diorg nie. boring betul. kalo nak menari tu boleh je cuma kena pelan2 la.. :) (sure peminat alif marah aku kan.. hahaha... padulikkkk)

tah napa aku tak suka aliff mungkin pada aku apa lagu dia nyanyi soft sgt kat telinga aku. hadoiii... tak mantap lorr...

nubhan..bila la budak nie nak kuar nih??? makin teruk aku dgr nyanyian dia. kalo nak lagu yg ko suka.. kena masuk pertandingan karaoke laaaa... bukan duk dlm AF. ngertikkk!

Toi... focus tang vokal je udah ler... dah angsa lagi mau main gitar.. hadey.. bukan angsa lagi tau.. ayam turkey peginya. haruuuuuuuu

sape lagi ek??? er.. lelain aku takmo komen kot sbb yg lain sedap je sampai kat telinga aku..

opsss... lupa stanly.. nie lagi sorang yg tah bila nak kuar. mcm tak kena je apa lagu bagi kat dia mcm tak masyukkkkk je dgn dia. serious! ilmu ada tapi tak boleh praktik susah la. ntah la.. tapi mmg sakit gak telinga nie dgr dia nyanyi. :D

nota - aku mmg buta seni suara tapi kalo sampai kat telinga tak sedap sah2 la tak boleh diterima dek tenaga professional kan. betul tak??


errrrrr.... tang bersanding tu perlu ke???? mcm tak sesuaiii jek.. semak laaaaaaaaa..... tapi.. selamat pengantin baru la utk khai dan rosma . moga jodoh berkekalan hingga akhir hayat. aminnnnn...

3 comments:

Anonymous said...

aliff 2 sket terok lorh..kne wat pmedahan..bab 2 dy x menari..=)

cendawanintim said...

AF 6 ilang seri laaaaaaaaaaa...bohsan!

go riz!

Elyn said...

hoh ko pun dh jadi juri ka???? seb baik aku x layan AF nih... boring manjang siottttt