Wednesday, April 2, 2008

Botak!

lupa nak kabo, adik aris udah dibotakkan kepala oleh abah dan uminya ahad lepas. bukan ahad 30/3 tapi ahad 23/3/2008 yang lalu.


takde majlis apa2 pun since abah keja tak menentu je skang nie. tunggu lah.. bila abah dah senang ckit n umie pun dah ok dgn keja2 yg byk tergendala nie.


meh tgk pale adik meh.


(org tua2 kata nak anak cerdik elok botak kepala dia 3 kali. tapi 3 kali tu masa dia bb ke ape? kurang paham la ini petua :D)
Sejurus selepas di botak kan kepala.. tido la apa lagi :D
Ni tido mengantuk sgt la nie. pakai lelap je mane sempat
Cak! beso ek pale saya? :D

1 comment:

Fenrisar said...
This comment has been removed by a blog administrator.