Friday, December 19, 2008

Jatuh

Pepagi lagi amirul dah buat perangai

tak mahu turun bawah, mandi

puas aku ckp baik2 tak nak dgr, sampai aku naik hangin, aku kendong dia ke bawah

boleh dia lari nak naik tangga!!! mmg nak kena la dia nihhhhh!!!!!

mandi sambil nangis. aku gosok gg dia lagi la dia meraung

dah mandi pun sama

siap pakai baju, aku bawak dia naik atas balik

KENAPA!!!!

nak tgk PHDC channel 613!!!!!!

aku rasa nak tukar balik channel kartun tuh. celik mata, mlm sampai nak kena paksa tido, ngadap itu je.

astro ada dlm bilik aku je. tv kat tingkat bawah aku penah ty mak, nak pasang tak? nnt bebulan aku bayarkan. tapi bapak dah bagi kata yg tak nak pasang astro, so, aku tak bani nak ty lagi.

tunggu umah sendiri la .
.........................................................

dlm pada dia tgk tv kat atas, dia nangis lagik. aku naik. apa aja la si mirul nie....

tanpa aku sedari, aris follow aku n dia naik tangga sekali (yup.. dia mmg dah boleh naik anak tangga sendiri)!!

masa aku nak turun aku dgr suara dia semacam. aku toleh kat tangga, anytime je aris nak tergolek. Allahu Akbar............ sorang nie!!

dia jatuh dr anak tangga kedua dr bawah!!!

kesian aris.. meraung dia...alhamdulillah tak ada apa2. dia boleh mkn cam biasa (kek yg makteh belikan smalam).

AKU???? rasa bersalah sangat. tapi aku tak salah kan sesiapa.... yg pasti.... ada orang meletakkan kesalahan itu pada aku.....(kata hati tak pernah salah... kan???)

mmg aris dah nakal n lasak sgt skang nie...tapi nak buat mcmane... kalau diam kang... tak aktif, pun kita takut anak kita nie berpenyakit....

ntahla.... aku ke yg cuai???

Harap Aris tak apa2..... umi minta maaf sayang.... :|

1 comment:

Casper a.k.a wifee en.atan said...

anak kalau lasak tu bagus zana, kita tau perkembangan dia org macam mana..tapi kalau tiba2 pasif ada yg tak kena la tu...
dah masak sgt la dgn anak2 yg lasak ni adeiiii kalau tak sabar mmg roboh rumah tauuu