Tuesday, December 30, 2008

Bertatih

Asik citer diri sendiri je kan?? meh citer pasal anak plak.

lama plak deme tak inframe. :D

Aris dah mula jalan setapak dua. tapi dia sgt tak rajin nak jalan. 3-6 tapak. ekekekee

baru jln dia dah merangkak balik. haduyai!!! agak slow sorg nie berbanding abg dia.

Tapi nak wat camne.... kalau dia push sgt kang, terbantut plak keinginan dia tuh.

so... slow n steady la gamaknyer..

La nie asik nak berdukung. takmo duk dlm walker. tapi tak rajin nak berjalan. camne tuh??

Hari nie... 3/1/08

dah byk gak dia berjalan. tapi disebabkan nak berjalan tu jugak, byk la tanda xciden tak sengaja. jatuh kat nursery ada, jatuh depan mata aku ada, jatuh blakang mata aku pun ada. hehehe... org kata standard la tuh sbb tengah rajin nak blajar berjalan.

pada aku, selagi tak merbahaya, tak apa... biar dia explore. aku suka tengok n kalau dia terjatuh, aku biar je. kalau kita ikut jerit, sah2 dia meraung. cuba wat dek... sah2 dia diam teruskan main. hehehehe...taktik..taktik...

kekecik dah pandai.

1 comment:

intelligence said...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!
age of conan power leveling