Friday, December 19, 2008

Seronok!!

Pagi nie juga berjaya umpan mirul utk kaler (pada dia conteng lah) barney and friends yg aku print kat opis semalam.

Seronok je aku tgk dia excited pagi tadi. tapi aku tak tahu lah bape lama ke- excited- an dia bertahan... ekekeke...

(sayu je tgk dia lambai aku kat bay window pagi tadi... asyik la kena bantai n marah dek umi dia nie...)

kalau tak... sure dia melalak nak ikut aku gi opis lagi.... huhuhu...

mekasih la ek makteh bawakan kaler pensel semalam tuh. tak sampai 10 minit dia guna, dah patah 1-2 batang mata pensel. ekekekee...

pagi nie aku bagi crayon je tuk kaler. cun gak. :)

cadang nak carikan dia buku tapi tah bila la kesampaian tu...

nak keluar.... takde teman... nak keluar.... aris takkan nak tinggal??? ....nak tinggal ngan sape???....

serba salah aku dibuatnye...

2 comments:

ceri masam said...

dhani pulak, belikan dia buku kalering, dibantainya conteng habis satu buku dgn marker.

salah saya jugak.. dia baru 2 tahun lebih! hehehe conteng lah yang dia pandai! hehehe

Anonymous said...

alaa..mana pic muka dia yg excited..hehe