Friday, July 18, 2008

Dinner

dah lama aku tak dinner kat luar, rasa cam best jek dpt keluar mkn reramai.
WPUN tiga org jek. kepoh gak la tempat tu ngan suara kitorg.
lelagi dgn kawan kitorg tu yg pak lawak. adeh..

aritu 10/7/08, boss ajak pi Pentas Sunda, utk mkn malam dgn our indonesian counterpart
since bos dia takde, boleh la kitorg ajak dia mkn sedap ckit
kalau tak, asyik la dia mkn nasi, tempe, telur n sayur
erm... aku faham, kehidupan di sana mengajar dia tak memilih utk mkn

tapi mlm tu boss aku kira2 buat special treats for him
dah la duk kl sensorg. abis xhibit je dia lepak kat bilik sambil tgk tv n tido
nama nak berjalan merambu, idok la dia...lagipun boss dia tak bagi advance
so, takleh la nak beli2 brg. cuma boleh cuci mato jek. kesian...

(er... boss dia org asing yg berkahwen dan menetap lama di indonesia.. so, pepaham je la diorg nie layan org tempatan gimane..)

lepas abis xhibit n abis kemas, kitorg pun gerak ke klcc lepas magrib.
surrounding sgt menarik
tetapi mknn agak kurang menarik
ekekeke...

meh aku tunjuk bbrp gambo mknn yg aku amik

Ikan nila goreng (budak tu ckp ikan talapia. kenapa aku tgk cam lain jek?!!) tak best sgt pun selain rangup. rasa ikan ke mane2. :P

kangkung goreng(mcm la ari lain tak mkn kangkung. :P), sayur lodeh (aku buat lagi sedap rasanya), tauhu sumbat. yg nie ok rasa dia. yg lelain gagal di tekak ku..

(tapi aku suka betul mkn kopok pait dia tuh. siap mintak tambah lagi... hehehe)


ni la salah satu sudut dimane our antics jewellery di pamerkan. that black booth tu aku, boss and our contractor yg buat. bbtol all rounder kamiorg nih. :P

aku yang menahan kesejukkan sambil berposing di samping 'dodot' yang berusia puluhan tahun. tu kain batik yg pernah duduk kat indonesian palace satu masa dahulu. rega pun cecah beratus ribu USD. huhu..

aku plak pose sambil pakai shawl yg aku duk admirer dr dia sampai, sampai la abis exhibit. beli idok ler... ngak mampuh sih!

1 comment:

UmiMia said...

awat tak ambik clear sikit gambar dodot tu....harga ratus ribu USD haruslah diteliti kecantikannya tu....