Thursday, January 1, 2009

Bosan!!


SELAMAT TAHUN BARU 2009!!!!

Dua gambar yg kengkonon cantik. miahahahaha...
(sape laie nak puji kalau tak diri sendiri)

Ya...sape mau muntah sila pi jejauh... ekekekeke

Tudung kaler merah tu mmg tudung paberet aku. asal ada kaler baju meroon or red, sure aku capai tudung nie. even nak beli baju pun duk pk tudung apa kat umah. normally aku jrg beli baju yg nyusah nak cari tudung. beli yg mane dah ada kat rumah je. senang. :D

Baju tu pulak??? pada aku nie lah baju persatuan yg paling cantik pernah aku ada. ecceewah!!
Masa blajar dulu ada joint persatuan. bila dah jadi AJK besar, aku ngan geng2 aku boleh merendek satu kl nak cari kaler baju yg sesuai dan very the lain dr yg besa2 dilihat. (even nak match tudung pun payah. huehueheuheu)

Akhirnya..terbeli gak la kain nie. lupa kat mane kitorg beli. tapi pastinya, dr jln TAR sampai ke Petaling Street mencarik. mmg kaki ronda la kitaorang nie. ekekeke...

Sejarah pembuatan.... mak aku yg buat. aku ckp ngan mak nak pakai sekian2. sekali bila sampai masa, mak tak siap lagi. menggelabah aku takut tak dpt nak pakai. Yg harunya... aku boleh bawak motor "pinjam" (sbb nak laju :p) , dr Bangi balik ke Selayang n patah balik semata2 nak amik baju tu. gile ooo.... sisibuk dgn acara, kena balik amik sepasang baju. alhamdulillah takde apa2 jadik. kalau takkkkkkk.... tak sempat aku nak bergaya ngan baju baru. huhuhu..

Zaman bila??? tak ingat la... tapi yg pastinya sebelum tahun 2000. Wah!! lama gile baju nie aku simpan.

Terima kasih kepada moto ex5 kak rin yg membawa aku balik dlm tempoh tak sampai 2 jam ke selayang(gi balik). bila di ingat2 balik... gile babasnye berpersatuan tuuuu....:D

No comments: