Wednesday, January 21, 2009

Best NYA hari ini!!!


Kenapa gambar kaki ya???

huhuhu.. aku tau siapa yg nyampes tgk gambar nie... ekekekee

bukan menunjuk la... nie namanya testimonial dr tuan punya badan...

seluar jeans itu bewarna hitam dan agak lusuh (sbb kalau basuh sah2 menurun. tak ori la tu ek?? hueheuheue).

bersaiz 28 dah berpotongan 'straight'.

anda faham maksudnya???

yeayyyyyyyyyyyy!!!!!

saya telah berjaya memakai seluar jeans zaman anak daraku hari ini tanpa senak2 perut!!!!
(kalau dulu, aku pakai dgn berat 50 kebawah. la nie, 51 pun dah leh pakai. RESHAPE the body okey.. not LOSE only!!! ;) )

Thank you HL for the amazing products!!! :) :)

6 comments:

Arin said...

kelmarin gi carik jeans..still pakai size 28..tp nape byk nau yg low waist nye jeans..ishh..malu den nk pakai ..

Kamezaim said...

aduh,ingatkan apalah tadi..hehe ooo..ini seluar masa anak dara dululah ye.. ish...ish... baru sekarang baru blh pakai..hehe bagus..bagus.. amalkan pemakanan yg sihat dan seimbang, banyakkan senaman dari duduk saja.. barulah badan mantap dan bergaya.. barulah menjadi isteri dambaan suami.. cheeewah..

lily lotus said...

tahniah yer..hehe

Elyn said...

huhuh ade owang pun jeles aku dh bule pakai long sleeve dennnn......

Zana S said...

Arin
huhuhu.. agaknye pesen kot. tak gemor jeans gtue.
baru bersalin dah 28 je pinggang??? dasat2.. mmg tak naik badan arin nie..:D bagusnye la hai.. :)

kamezaim
hehe.. macih.. :)

lilylotus
huhu.. macih... punya la seksa nak pakai balik. tergantung ala2 suh jugak turunkan berat. hueheuheue

elyn
ooek??? sape tuh??? aku cam leh agak la.... hehehe

technology said...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
costume jewelry