Monday, January 19, 2009

Cantik???

New tea flavour coming to KL this week!!!!!

Peach flavour. ;)

Sgt sedap okeh!!!! (last weekend bertapa kat BTS sambil berliter2 tea aku tuang dlm botol baru aku nie.. ekekekee....opsss bukan aku sorang okey... ramai yg buat. hahaha.. but... its freeeeee.. yeeha!!! no malu2... semua famili.. ehekss...)

That bottle sgt la memotivasi diri aku utk minum 2 liter sehari. hy dpt masa spectacular day,... aku tau sape yg nak tu. heeeeeeeeeee.... meh ty aku rega dia bape n apa kelebihan tea nie.. jgn segan ym or msg me okey... ;D

(only have in 100gm bottle)

6 comments:

Anonymous said...

mcm menarik jer..baper price dia

Elyn Sani said...

wei bg kat aku satu la...... hihihi

Zana S said...

Lily lotus
yg mane satu tuh??? tea ke water bottle tuh?? hehehe...
Tea RM203.30 n water bottle RM25.00
Tahan panas. n ada straw. cun.;)

elyn
bagi???? mahap la makcik, aku pun kena beli... :p

ceri masam said...

sedap tak?

Jom joggin :p

Zana S said...

one love
sedap sgt! detox tea n boleh buang extra2 lemak dlm badan. bukan sehari dua leh nampak tapi kena konsisten. :D nak mencuba? mek calling meh. :)

Zana S said...

jogging ek?? boleh. tapi tolong jaga anak ku sekali. hehehe.. ;)