Friday, January 30, 2009

In 1 fine day


nak ngelak traffic light yg ampeh kat bangsar T junction (near masjid), aku tempuh eksiden.

tah apa la yg terjadi kat kereta tuh. terbakar ke? air takde ke? atau mmg nak meletop enjin dia, wallahualam.

yang pastinya, aku dr tak tau camne nak jalan kat area jln riong ke pantai hospital jadi tau hari tu. follow je memane keta. sah2 la lepas.

mmg haru je hari tuh.

TETAPI, kat area subang aku jumpa pemandangan yg lama aku tak nampak.

PELANGI...........

cantik sgt. rasa damai walaupun keta berhimpit nak rak. sempat lagik snap.

PADULIK>>>>> :p

5 comments:

Elyn Sani said...

eh aku dh bape kali jumpe kete kat bangsar yg terbakar tau!!!

erk ko x tau jln nk tempuh pi sepital pantai ka???? hihii apa daaa duk bangsar bertahun!!!!

ceri masam said...

terbakar?

uish..

Zana S said...

elyn
oo ek?? mmg pames la ek keta terbakar kat area cnie?? hahaha...
ikut jln riong la. supsapsupsap keluar kat jalan tempinis. bukan yg lalu ikut lucky garden tuh. :p
malas nak amik tau kat ctu sbb lalu umah org sesempit. ekekeke

one love
rasanya la.. sbb polis halau keta2 yg nak lalu lane yg tak kaitan pun ngan keta tu berenti. huhuhu... asap2 kepul2 laie. :d

cendawanintim said...

wahhhh, buleh ler pijnam kete 4wd mirul tu!

Zana S said...

cendawanintim
buleh2... iman nak naik ke atau mama dia???

cuma takut tak sampai ganu je nnt. hueheuheue :d