Friday, January 9, 2009

Jauh Perjalanan

Since early january, this mamat kenit amatla rancak berjalan. abis dah dia tawaf satu bilik/rumah.

favorite place = dapur, third drawer nyai simpan cutlery. rajin keluarkan. pastu baling ikut suka hati dia. adeh2... sumbing2 la brg nyai tu adik oiii...

cupboard dapur takde kunci. seronok la dia duk hugah2 mende alah tuh. siap tutup/buka lagik.

la ne dah dpt kaki, lagi seronok dia explore semua ceruk. naik risau kita dibuatnye. :D

meh tengok dia berjalan sgttt jauh. :D


7 comments:

Elyn said...

hahahah terkedek2 .....

Kujie said...

kalau anak dah dapat kaki,mak ayah pun kena dua tiga kali ganda kedek2 tu

one love said...

cute :)

intan said...

hwa... dah boleh dapat lesen P gini.. ekekeke

Zana S said...

elyn
kedek2 dia tapi sgt tough. kalau abag dia asik la jatuh gedbuk je tau. ekekeke... 1-2 hari jln ckit2. hari ketiga..wah!!! laju gile dia jalan.

kak jie
nie bukan 2-3 kali ganda laju nie kak. mmg kena alert sentiasa. jap2 dia hilang main tangga, jap2 ilang men sabun. adeh...rasa nak ikat jek kaki tu :D

Zana S said...

one love
org baru dpt kaki. tak penah nak duduk pun. nak tgk dia luruskan kaki masa bila?? masa minum susu. hahaha.. teruk betul ke terujaan dia tuh. :)

intan
ha ah. pastu leh ganti aku bawak keta plak. ekekekeke..ipah camne? dia dah boleh berlari kut. :)

maicher said...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
costume jewelry