Monday, October 26, 2009

Alhamdulillah

kenduri untuk mak naik haji dah settle

tarikh pun dah dapat

tinggal nak pack ngan siap2 apa yg penting kat sini je

kenduri semalam. yg mengejutkan dpt call dr TH mlm ahad tu jugak kata mak akan pergi sekian2, tunggu sekian2.

aku, lat, kak anim, yg tgh siap2 brg nak masak esok ala2 terkedu sat. huhuhu...

mcm cepat pulak tuh.

moga mak selama pergi, selamat menunaikan haji dan selamat kembali...

kitorg kat sini?? insya Allah... dah besar panjang tau la jaga diri.

flight mak - khamis jam 7pm dah kena berkumpul kat Kelana jaya. tinggal 3 hari lagi...

opsssssssss.... belum amik resepi nak buat acar timun rempah mak lagik??!! ngehehehe!

doakan mak kami sihat sepanjang di sana ya!!



5 comments:

arin said...

skrg nih kalau dapat turn gie haji mmg last minit di beritahu ke?

Elyn Sani said...

aku pun terkejut gak..... seb baik MIL aku dpt tau 2 weeks before!!

Unknown said...

Alhamdulillah...
mmg g haji tahun semua nyer berjln lancar..cam Ibu aku dulu pun g2..
p/s -teringin nak g umrah tapi cam nakal lagi..huhuhuhuh..
semoga mak zana pergi n balik dgn selamat k

Zana S said...

arin
agaknya...TH pun kelam kelibut dibuatnya..lagipun ramai betul jemaah sekarang nie kan??

Elyn
mil ko pi bila pulak??? tahun ni?

Buyen
mekasih ning.
pi je kalau ada rezeki. mane tau.. pastu ko jadi lebih baik dari skang. ko nakal cemane tuh?? kuang kuang kuang :)

Unknown said...

huhuu zana..zana...
aku nakal cam bb aku laaa
gamaknyer..kuikuikui..